Autorizācija

Klients ir zelts: kā iegūt lojālu klientu?

Klients ir zelts ikvienam uzņēmumam, bet kā stiprināt lojalitāti savu esošo klientu vidū un kā uzrunāt jaunus klientus? Par to runās Zane Veinberga, biznesa trenere, profesionālās un personīgās izaugsmes konsultante ar daudzu gadu pieredzi klientu servisa apmācībās uzņēmumiem.

Savukārt kopā ar Mārketnīcas viesistabas moderatoru Jāni Kļaviņu mācīsimies no veiksmīgiem case study, lai izprastu, kā arī Tavam uzņēmuma sasniegt labākus rezultātus. Noslēgumā pieredzes stāstā dalīsies Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta vadītāja vietniece Zaiga Barvida, iepazīstinās ar jau paveikto klientorientētas valsts pārvaldes veidošanā un aicinās uz diskusiju – kādai ir jābūt klientu apkalpošanai valsts pārvaldē un kas no tās tiek sagaidīts?

Dalības maksa: LRA biedriem 10% atlaide no standarta cenas 49 EUR + PVN (atlaides kods LRA10%). Citas atlaides nesummējas.

Zvani: +37126824428

Raksti: laura@ideahouse.lv

Reģistrācija un vairāk info: www.marketnica.lv