Autorizācija
0

Sākusies darbu iesniegšana festivālā Golden Hammer

Sākusies darbu iesniegšana Starptautiskajā Reklāmas festivālā Golden Hammer, kas šovasar 3. jūnijā, Jūrmalā pulcēs reklāmas profesionāļus no daudzām Eiropas valstīm.

Festivāls tradicionāli sastāv no divām daļām – konkursa, kurā jau 17. gadu par Golden Hammer godalgām cīnīsies reklāmas, mediju un PR speciālisti, un konferences, kurā uzstāsies ārvalstu reklāmas un komunikācijas eksperti, stāstot par aktuālo un nozīmīgo nozarē.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 17 valstīm. Arī šogad Golden Hammer žūrija finālistu sarakstu veidos tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 1. līdz 2. jūnijam, žūrijas locekļi, Jūrmalā, klātienē lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas - āmurus. Golden Hammer pirmais darbu iesniegšanas termiņš – 15. aprīlis, taču darbus būs iespējams iesniegt līdz 22. aprīlīm, bet jau par lielāku dalības maksu.

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu - aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)