Autorizācija

LRA Gada konference

Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference ir reklāmas industrijas pasākums, kur ik gadu par nozarei aktuālām un nozīmīgām tēmām runā un pieredzē dalās reklāmas aģentūras, mediju aģentūras, mediji, lielākie reklāmdevēji un citas ar industriju saistītas personas. 


LRA GADA KONFERENCE 2018

Vairāk informācijas lra@lra.lv 

LRA GADA KONFERENCE 2017

Šogad Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference notika 5.oktobrī Konferenču centrā Citadele (Republikas laukums 2A). 

Tika runāts par digitalizācijas ietekmi uz mediju tirgu, auditoriju, reklāmdevēju, par mediju un nozares kopīgajiem izaicinājumiem un mediju patēriņa tendencēm Latvijā.

Noskaidrojām arī kādas ir Latvijas iedzīvotāju raksturojošās kultūras iezīmes un kā tās ietekmē komunikāciju biznesa vidē. Noslēdzot konferenci ar vienmēr aktuālo tēmu par klientu un aģentūru sadarbību.   

2017. gada prezentācijas:

Quality, data and emotions- key game changers in digital advertising 2018. Opportunity or threat for local publishers  market?/ Marta Sulkiewicz, Business Director Advertisers EMEA, Gemius 

Prezentācija pieejama šeit:  https://adreal.gemius.com/site/​


LRA GADA KONFERENCE 2016

Šogad Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference ar nosaukumu ĪKŠĶI.SEKSS.REKLĀMA. notika 6.oktobrī Konferenču centrā Citadele (Republikas laukums 2A). 

Tika runāts par īkšķu kultūras evolūciju un tās ietekmi uz komunikāciju, mediju saturu un reklāmu, kā arī par instinktiem, seksuālās pievilcības spēlēm un seksu mediju saturā un reklāmā.

2016. gada prezentācijas:

Sociālo mediju kari
Artūrs Mednis, New Black

"Seksualitāte reklāmā - primārais un sekundārais diskurss"
Marita Zitmane, LU SZF pasniedzēja

Kails ķermenis reklāmā kā juridiska parādība
Ilmārs Punka, zvērināts advokāts

Par prezentāciju var kontaktēties ar Ilmāru Punku personīgi punka@latnet.lv

 


LRA Gada konference 2015

2015. Gada konferencē uzstājās divi vieslektori no ārzemēm - Aiste Ptakauske no Lietuvas stāstīja par semiotiku "Combining creative and semiotic thinking for successful promotions and publicity", savukārt Casper HenriksenSenior Business Strategist, Nordics, Central & Eastern Europe, Dentsu Aegis Network, auditoriju iepazīstināja ar aktuālo Programmatic tēmu.  Jurģis ŠķiltersLatvijas Universitātes profesors, kognitīvo zinātņu pētnieks savā lekcijā "No sajūtām un uztveri" stāstīja par ārējo pasauli, kas mūsu uztverē ir pārveidotā veidā. Sajūtu datus uztvere pārveido un tas ir iemesls, kāpēc laiks var šķist īss vai garš, kāpēc iespējamas vizuālas un citas ilūzijas. Tas ir iemesls, kāpēc ar mums ir iespējams kaut kādā mērā manipulēt. Jāna Jēruma-Grīnbergabīskape, Anglikāņu baznīcas Svētā Pestītāja draudzes Rīgā mācītāja runāja par šobrīd aktuālo tēmu "Tolerance. Iecietība. Respekts, Cieņa.". Daunis AuersDr. sc.pol., Latvijas Universitātes asociētais profesors Sociālo zinātņu fakultātē, Politikas zinātnes bakalaura studiju programmas direktors savā lekcijā "Karš, karavīri un kvass: Politiskās un ekonomiskās tendences Latvijā, Eiropā un Pasaulē 2016. gadā." runāja par to, kas mūs sagaida 2016. gadā, savukārt Ivars Bauls, TVNET valdes priekšsēdētājs oponēja Casper Henriksen viedokli un uzskaitīja 5 veidus, kā Real time bidding var kaitēt klientam.

Konferences ietvaros norisinājās Diskusiju panelis "RTB (Real time bidding) un Programmatic Latvijā un pasaulē. Par un pret.", kur par Iespējām riskiem un tuvākās nākotnes perspektīvām diskutēja Ivars Bauls (TVnet),  Dainis Voroņins (Swedbank), Jānis Palkavnieks (draugiem.lv),  Māris Naglis (inspired eCommerce), Gatis Rēpelis (Dentsu Aegis Network), Andis Kulinskis (PHD).

Konferences noslēgumā notika pirmizrāde pasaules tūres ietvaros – Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase “25x25”. Šogad aprit 25 gadi kopš pirmo reizi, starptautiskajā reklāmas festivālā Kannās, tika izrādīts pirmais New Directors’ Showcase. Lai atzīmētu lielo jubileju, šogad Saatchi & Saatchi aicināja pievienoties projektam 25 reklāmas pasaulē atzītus režisorus, kas reiz ir uzmirdzējis, tieši pateicoties New Directors’ Showcase. 

2015. gada prezentācijas:


LRA GADA KONFERENCE 2014

2014. Gada konferencē LRA eksprezidenti atskatījās uz Asociācijas 20 gadu nozīmīgākajiem notikumiem; Mārtiņš Kazāks, Swedbank galvenais ekonomists, sanākušos interaktīvi iepazīstināja ar "Ekonomikas perspektīvām un to ietekmi". Pēc Malaizijas vadošajā mediju aģentūrā pavadītā gada, Jānis Polis bija gatavs dalīties ar savu redzējumu par paredzamajiem izaicinājumiem. Tēma: "Mainies vai mirsti: pasaules tendences mārketinga komunikācijā". Konferencē norisinājās divas BIG Data sesijas - Toms PandersGemius, mediju segmenta vadītājs auditoriju iepazīstināja ar tēmu "Definīcijas, atziņas un tehnoloģijas reklāmā. Nākotnes perspektīva", savukārt ar tēmu "Inovatīvas datu pielietošanas iespējas, lai prognozētu patērētāju uzvedību. No Latvijas perspektīvas raugoties." dalījās Aivars ŠmitsMindshare Baltic, analītiķis

Konferences ietvaros norisinājās divi diskusiju paneļi - 

Kristīne CiemīteRimi, mārketinga un PR nodaļas vadītājaNormunds ZalpēterisLatvijas Mobilais Telefons, Mārketinga komunikāciju dienesta direktors, Valters Kaže, Latvijas Balzāms, komercdirektors, Rihards FrīdenbergsInitiative Latvia, vadošais partneris, Kristīne Kalniņa-ŪseleMindshare Latvia un Jānis PencisPublicis Rīga, vadītājs diskutēja par tēmu "Ko vēlas klients? Klientu un aģentūru sadarbība".

Inta Brikše, LU Sociālo zinātņu fakultāte, dekāne, Ingus Bērziņš, “Delfi”, galvenais redaktors, Ivars Zariņš, “Žurnāls Santa”, valdes priekšsēdētājs, Ginta Krivma, “Baltijas Mediju Alianse”, biznesa attīstības vadītāja Baltijā, Gunta Līdaka, Latvijas Raidorganizāciju asociācija, izpilddirektore, Andris Mellakauls, LR Kultūras ministrijas pārstāvis, un Andris Ķēniņš, NEPLP sekretariāta vadītājs piedalījās spraigā diskusijā "Mediju politikas pamatnostādņu izstrāde LR Kultūras ministrijā. Kā sekmēt sabalansētas mediju telpas attīstību? Kā veidot Latvijā kvalitatīvu un demokrātisku informatīvo telpu? Jaunās mediju politikas ietekme uz esošo mediju tirgu Latvijā".

Savukārt, par reklāmas un biznesa tendencēm 2015.gadā - kādas krāsas, stilus izmantot, kad un uz ko likt akcentus, kad aktivizēt tirgu un kad - tieši pretēji - ieturēt pauzi, lai to sakārtotu, dalījās astrologs Jānis Bēniķis.