Autorizācija
0

16.martā plkst. 16:00 notiks Mārketnīcas Viesistaba

16. martā plkst. 16:00 K.K. fon Stricka villā Briāna ielā 9 notiks MĀRKETNĪCAS VIESISTABA otrais pasākums pavasara ciklā – CILVĒKU EKSPERTS, kur “Weekend” partneris un Mārketnīcas viesistabas moderators Edgars Pētersons, “PHD Latvia” pētījumu direktore Linda Kirmuška un “Wrong” izpilddirektors Artis Krilovs atbildēs uz jautājumiem - kur un kā atrast un izmantot informāciju un datus?

Reģistrācija: www.marketnica.lv

Edgars Pētersons:

“Lai veidotu pakalpojumus un produktus, kas klientiem sniedz vērtību, tiem ir jābūt balstītiem cilvēku vajadzībās. Mans mērķis būs pastāstīt, kad un kādus datus izmantot mārketinga vajadzībām. Kā tajos neapmaldīties un izmantot tos praktiska rezultāta radīšanai, kā arī kādas ir jaunākās tendences šajā jomā.”

Linda Kirmuška:

“Apskatīšu daudzpusīgas iespējas efektīvā datu izmantošanā saglabājot fokusu uz datu savienojamību. Diskutēsim, vai mūsdienās pietiek tikai ar klasisko izpēti un vai pētījumos nepieciešams iesaistīt inovācijas?”  

Artis Krilovs:

“Uzskatu, ka pētniecībā mēs vēl joprojām par daudz jautājam un par maz ieklausāmies, novērojam. Prezentācijā pastāstīšu, kā cilvēku aktivitāte internetā ļauj, ne tikai gūt kvalitatīvas atziņas pašiem par savu zīmolu/produktu/auditoriju, bet arī uzzināt ko jaunu par industriju, konkurentiem. Tāpat aplūkosim, kā šo informāciju izmanto citur pasaulē un nedaudz ielūkosimies arī tuvākajā nākotnē.”

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)