Autorizācija
0

Iecelta jauna valde

Darbu uzsāk jaunā Latvijas Reklāmas asociācijas valde 

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) kopsapulcē 19. februārī ir ievēlēta jauna valde, un par tās priekšsēdētāju uz turpmāko trīs gadu periodu vienbalsīgi ievēlēta tās līdzšinējā vadītāja Baiba Liepiņa. 

Saskaņā ar LRA statūtiem, valdē darbojas tās priekšsēdētājs un astoņi valdes locekļi, ko LRA biedri ievēl uz trīs gadu periodu. Jaunās valdes sastāvs: 

Priekšsēdētāja: Baiba Liepiņa

Valde

Jānis Grīviņš, AS DELFI valdes priekšsēdētājs. AS DELFI ir daļa no “Ekspress Grupp”, lielākās mediju kompāniju grupas Baltijas valstīs. Grīviņš valdē pārstāvēs interneta medijus. 

Ginta Salmane, TV3 Group Latvia operatīvā vadītāja (COO). Salmane valdē pārstāv multi-platformu medijus, tostarp radio, TV, straumēšanas platformas (OTT) un interneta medijus. TV3 Group ir Baltijas vadošā mediju grupa, Latvijā TV3 Group apvieno TV kanālus TV3, TV6, TV3 Plus, TV3 Life, TV3 Mini, radio stacijas Star FM un Top Radio, video satura platformu TV3 Play, ziņu portālu TV3.lv, kā arī televīziju Go3. 

Linda Saulīte-Subatniece, Dentsu Latvia vadītāja, valdes locekle, Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padomes locekle. Saulīte valdē pārstāv digitālās un mediju aģentūras. Dentsu grupā Latvijā darbojas mediju aģentūras DentsuX un Carat un digitālās performances aģentūra iProspect. 

Kristīne Kalniņa-Ūsele, reklāmas aģentūras Guilty Ogilvy un aktivizācijas aģentūras ASAP Promo vadītāja, LRA ētikas padomes locekle. Kalniņa-Ūsele asociācijā pārstāv reklāmas aģentūras. Guilty Ogilvy ir pilna servisa reklāmas aģentūra, kas veic gan zīmolu un komunikācijas stratēģiju izstrādi, reklāmas koncepciju izveidi un realizāciju, sociālo mediju satura izveidi un izplatīšanu, dizaina un iepakojumu izstrādi, kā arī nodrošina promocijas un aktivizācijas zīmoliem visā Baltijā. 

Jelena Brokāne, JCDecaux Latvija vadītāja, Vides reklāmas asociācijas valdes locekle. Brokāne asociācijā pārstāv vides reklāmas biedrus. JCDecaux Latvija ir starptautiskā uzņēmuma JCDecaux Group filiāle Latvijā, viens no Latvijas vides reklāmas tirgus līderiem. 

Inese Kalveite, Tet mārketinga un korporatīvās komunikācijas dienesta direktore. Asociācijā pārstāv reklāmdevēju un mediju – televīzijas kanālu, straumēšanas platformu (OTT) – intereses. Tet ir viens no lielākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem Baltijā. Uzņēmums piedāvā drošības risinājumus valsts kritiskās infrastruktūras stiprināšanai, Latvijā plašāko optiskā interneta infrastruktūru, uzticamus un kvalitatīvus TV, interneta, elektrības un e-komercijas pakalpojumus, kā arī integrētos IT&T risinājumus uzņēmumiem. Tet rada inovatīvākos tehnoloģiskos risinājumus IT drošības jomā, attīsta OTT-servisus un ražo oriģinālu TV saturu. Tet grupā ietilpst arī meitasuzņēmumi Citrus Solutions, Helio Media un Baltijas Datoru Akadēmija. 

Iveta Kuzņecova, Havas Media mediju aģentūras mediju direktore. Kuzņecova asociācijā pārstāv mediju aģentūras, viņai ir atzīstama pieredze reklāmā, mediju komunikācijas plānošanā un vadīšanā, televīzijas un interneta portālu reklāmas pārdošanas vadīšanā. 

Konstantīns Kuzikovs, digitālo mediju eksperts un lektors. Kuzikovs valdē pārstāv digitālo mediju profesionāļu intereses un sniedz konsultācijas par tiešsaistes satura un reklāmas tehnoloģiju attīstību. Viņam ir vairāk nekā 10 gadu pieredze digitālo mediju vides jomā, tostarp iepriekš ieņemot vadošus amatus interneta medijos un vides reklāmas uzņēmumos. Paralēli praktiskajam darbam Konstantīns aktīvi iesaistās arī akadēmiskajā vidē, lasot lekcijas augstskolās par digitālā mārketinga un mediju tendencēm. 

“Līdz ar jaunās valdes ievēlēšanu tajā kā jau ierasts ir pārstāvēts plašs reklāmas jomas uzņēmumu spektrs, proti, mediji, aģentūras, tostarp digitālās, mediju, sabiedrisko attiecību un radošās un reklāmdevēji. Valdes locekļu lielā pieredze, plašās un dziļās kompetences ir labs resurss asociācijas mērķu sasniegšanā”, jaunievēlēto valdes sastāvu komentē Baiba Liepiņa. 

“Aktuālākie risināmie jautājumi ir reklāmas nozares ilgtspēja – mediju biznesa modeļi, kas spēj nodrošināt mediju pastāvēšanu globālās konkurences apstākļos. Aģentūru konkurētspēja un eksportspēja, labas autortiesību prakses veidošana, lai nodrošinātu līdzsvaru starp visu pušu interesēm, piesaistot un noturot nozarē talantus, iepirkumu prakses uzlabošana, ar īpašu uzmanību uz publiskajiem iepirkumiem. Administratīvā sloga un birokrātijas mazināšana, sākot no publiskajiem iepirkumiem, beidzot ar normatīvajiem aktiem, kuri, salīdzinot reklāmas jomas vides citās ES dalībvalstīs un tuvākajās kaimiņvalstīs, samazina mūsu nozares konkurētspēju un bremzē biznesa attīstību kopumā. Reklāma ir nozīmīgs ekonomikas un konkurences dzinējspēks, ar kura palīdzību tiek virzītas idejas, inovācijas, jauni produkti un pakalpojumi”, stāsta LRA valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.

Kontakti: Baiba Liepiņa, valdes priekšsēdētāja, Latvijas Reklāmas asociācija, baiba.liepina@lra.lv

 

 

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)