Izziņota GOLDEN HAMMER starptautiskā žūrija
18. Starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer iesniegtos darbus šogad vērtēs žūrija no 16 valstīm, kas no 31. maija līdz 1. jūnijam, Rīgā, lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas.
Festivālam iesniegtos darbus vērtē žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 16 valstīm. Kā ierasts, Golden Hammer starptautiskā žūrija finālistu sarakstu veido tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 31. maija līdz 1. jūnijam, žūrijas locekļi klātienē, Rīgā, lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas.
18. Starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer starptautiskā žūrija:
Jorg Riommi, Publicis Romania radošais direktors, Rumānija
Chetan Murthy, Vizeum stratēģijas globālais direktors , Lielbritānija
Dr. Saskia Wallner, Ketchum Global partnere un Ketchum Austria vadītāja, Austrija
Jacque Pense, thjnk radošais direktors Vācija
Ulrika Plotniece, DDB Latvia radošā direktore, Latvija
Mihai Fetcu, Geometry Global Bucharest radošais direktors, Rumānija
Janne Waltonen, Mirum Europe galvenais attīstības direktors, Vācija
Pavel Flégl, Bistro Agency radošais direktors un dibinātājs, Čehija
Levan Lepsveridze, Leavingstone līdzdibinātājs un galvenais radošais direktors, Gruzija
Oskars Cirsis, WRONG radošais direktors, Latvija
Hanja Baruschke, Jung von Matt/Limmat radošā digitālā direktore, Šveice
Tajo Oja, Fraktal galvenais dizaineris, Igaunija
Alexander Ustenko, 180 Public Relations & Public Affairs (180PRPA) īpašnieks un direktors, Ukraina
Tobias Wecker, hasan & partners radošais direktors, Somija
Ieva Stūre, Komunikācijas Aģentūras/Edelman Affiliate Biznesa attīstības direktore un LSAKA prezidente
Mantas Velykis, McCann Vilnius radošais direktors, Lietuva
Nagy László, ACG radošais direktors, Ungārija
Edgars Pētersons, The Weekend partneris un stratēģis, Latvija
Alexandr Kapelevich, LOGA BIGA radošais direktors, Baltkrievija
Štefan Adrejco, Wiktor Leo Burnett radošais direktors, Slovākija
Anton Melnikov, e:mg group radošais un stratēģijas viceprezidents, Krievija
Nataliya Morozova, Havas Group Ukraine grupas direktore, Ukraina
Beata Hives, Uniomedia Communications izpilddirektore, Ungārija
Annela Laaneots, komunikāciju biroja Hea Nimi līdzīpašniece un Kaja galvenā redaktore, Igaunija
Golden Hammer darbu iesniegšanas termiņš ir 23. aprīlis, taču darbus būs iespējams iesniegt līdz pat 28. aprīlim, bet jau par lielāku dalības maksu.
Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu - aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.
Plašāka informācija par festivāla programmu sekos.
Festivālu atbalsta: New Black, Pagan Ogilvy, Radio SWH, Radio SWH+, Becker Group, Mailigen, EmilsVFX, Servaali, Inchcape BM Auto,